Vaknat!

Vaknade hemma hos pappa av att mamma stod och ropa på pontus för dom
ska iväg.
Så då gick jag ner och prata med mamma en sväng, sen tog JAG en VARM dusch!
jätte skönt var det..

nu snart ska jag väll klä på mig och greja innan mamma hämtar mig och vi ska till stallet,
sen åker jag nog direkt efter till puckot:)
inte säker än men annars blir det på eft.m jag åker dit.

HAR FORTFÖRANDE INGEN MOBIL!
DET ÄR JOBBIGT!:(


________________________________________________________________


Jag & grace  i början av juni!:)


Lightning ''Lillen''  för någon vecka sen:)


grace oxå för ngn vecka sen:)


Grace & jag  sommaren 09


Jag & Grace  okt-nov 08


jag & grace sommaren 09

Där vänta vi på att ha dressyr träning på ridbanan
Jag & Grace januari 09

jag och grace september 09


nu får det nog räcka med bilder:)

hejdå!

Kommentarer
Postat av: mya

Fina Bilder!

Jätte fin design :D

2010-03-02 @ 15:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0