förlåt för dårlig uppdatering!

förlåt för dårlig uppdatering,
men när jag inte bloggat mkt på en dag, glömmer jag bort bloggen...
& har så mkt annat nu,, men sitter ju varje kväll men endå blir d. inge bloggning!:o
måste skärpa mig för att behålla alla älskade läsare! (k)

dagen idag har varit bra!
eller rätt så bra , duger iaf!
ganska slappt..
måste ju berätta hela min vecka!;)

här kommer den!

Måndag, vad gjorde  jag då?:o
jag gjorde nog inte så mycket, var med conne en stund tror ja!:)

tisdag;
hästen & sen åkte jag till ebbis & bråkade;)
vi hyrde film & d. blev
house bunny & american pie  nånting:P
aja hyfsat bra tycker jag!
rekomendera house bunny!;)

sen onsdagen så åkte vi hem till mig i forsbacka & sov där , jätte roligt:)

torsdagen så åkte vii till mitt stall och fixade där lite :)
sen åkte vi till henne, men vi fastna vid frasses så vi käka där delade på ett super skrov,
hur litet som helst:'o
men sen gick vi även hem till sylwia, sen åkte vi 3 hem till ebba, mne sylwia stack så fort vi hoppat av bussen, :/
men sen gick jag och ebba och lånade nya filmer!
fredag den trettonde & ugly truth ingen aning vad den heteR (?):o

aja , på fredagen åkte jag hem iaf!
sen sov jag i rörberg & i morse hade jag utsläpp
sen bar det av till josefine i stackbo sen åkte vi till ockelbo marknad,
köpte en ur skön lång kofta!:D
inget dårligt köp
den kostade 179kr
men fick den för 150kr ;)

aja först delade jag och josefine på en pizza, en pizza jag aldrig ätit!
jag provade nått nytt!:D
typ med kycklig, kurry, jordnötter & banan!
gott vare iaf!:)

sen åkte vi hem , och så klippte jag håret & sen sova.

hejdå! /M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0